måndag 2 november 2009

Fortesa hoti, tävling<3


http://fortesahoti.blogg.se

Kolla in Fortesas blogg. Den är bäst :D

Fortesa Hoti är underbart bäst av alla i andra avenyn.
Du har rätt attityd. Du är en underbar tjej, som alltid verkar vara glad och rolig.
Du är en utomordentligt söt och snygg. Du är cool. Skiiit rolig.
Det är roligt att du har skaffat en blogg nu så man kan gå in och läsa varje dag. Det är väldigt intressant och roligt att få höra vad just DU har skrivit om din dag. Hur den var liksom. Om det är som ett kändisliv eller vanligt liv.
Och eftersom min dröm är att träffa dig så har jag faktiskt lyckats lite, Jag var med på Öppet Hus men då fick man typ ingen chans nästan för det för jävligt mycket folk där kan jag säga.
Men det spelar egentligen ingen roll om jag vinner eller inte för att jag vill bara att du ska veta att JAG tycker om DIG och att din blogg är superbra. Fast jag vill jätte gärna vinna med :D hihi.
Jag önskar att jag var din vän :D
Du skulle vara en bra vän :)<3

Och varför du ska komma till just oss är för att vi älskar dig. Du är bara så bäst Fortesa! :)
Nu kanske jag inte har skrivit så mycket som man skulle skriva men jag skrev det jag tyckte. :p

Jag vill bara säga en sak till. Jag älskar din video på dig och Anton på riverside :D
Och "Medina sagoland", jag dör av den. Jag började gråta andra gången jag hörde den. Jag är känslig. Och gud vad den var underbar. Du var ju också med i den. Sååååå Cooolt :D


Älskar dig Fortesa Hoti :)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar